Huab lodge

21 augustus 2014 - Damaraland Camp, Namibië

Vandaag weer vroeg op pad, want we hebben een lange rit voor de boeg, we rijden naar de Huab lodge in Damaraland.
Qua afstand is het een kleine 400 km, maar het is alleen over aardewegen, dus het is 5 a 6 uur rijden.

Na ongeveer 130 km maken we een eerste stop, we zijn goed opgeschoten en besluiten dat we tijd genoeg hebben om the white lady te gaan bekijken.
We twijfelden hierover omdat het ongeveer 2 uur wandelen is (heen en terug). Achteraf gezien zijn we blij dat we het gedaan hebben, want de wandeling was prachtig, mooi landschap en alweer een paar mooie foto's kunnen nemen.
The white lady zelf bleek een white ladyboy te zijn en was niet echt de moeite...
De guds vroeg nog of hij onz woestijnolofantzn moest tonen, hij wist er 11 zittzn die met jongen ergens in de biirt zaten, we wilden dit graag doen, maar in de buurt bleek nog 45 minuten rijden enkel te zijn, djs we moesten jammer genoeg passen.

Wd reden verder naar de lodge en zagen onderweg een paar wrattenzwijnen, we kwamen aan rond 17 uur. We kregen een erg persoonlikke begroeting, checkten in in onze kamer en namen nog een duik in het zwembad, we gingen nog even in de hotspring zitten, namen een douche en gingen na het avondeten vrij snel slapen.