Africa safari lodge

16 augustus 2014 - Mariental, Namibië

8 uur, de wekker loopt af, we staan op en gaan ontbijten, een lekker English breakfast, nog een snelle douche eb dab een wandeling langs de rand van de canyon. Het uitzicht wordt alsmaar beter! Foto's volgen als we thuis zijn...

Dan de baan op richting Mariental, we rijden de dirtroad van gisteren terug af tot in Keetmanshoop, daar gooien we de tank vol en eten we vlug iets, het is ondertussen 3 uur 's middags en we hebben nog 240 km voor de boeg.
Tegen 18 komen we aan in de Africa safari lodge, we checken in en boeken direct een game driver voor morgenvroeg.

Het aantal beesten dat we tot hier toe gezien hebben is heel beperkt, daar hopen we morgen verandering in te brengen! Voorlopig zagen we 2 beestjes die leken op een hert, we vermoeden grondeekhoorns, een hond en een kat... we zagen wel ergens pootafdrukken van een grote kat, maar het beestje zelf was niet te bespeuren.

Het hotel hier is weer prachtig, moderne kamers in een heerlijk desolate omgeving. Een grote open, stille en donkere vlakte met daarin onze bungalows.
Aan de bar zagen we al een vuurput met een brandend vuur waar we nu een aperitiefje gaan drinken en dan hopelijk een lekker avondmaal.